Mesaje de Valentine’s Day, Statusuri pentru 14 februarie, Statusuri Valentine’s Day

1. O lacrima de-a mea am ascuns în ocean, cand cineva o va gasi va fi ziua cand nu te voi mai iubi! TE IUBESC!!!
2. Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti, ci si pentru ceea ce sunt eu, atunci când sunt cu tine…
3. Alaturi de tine, in toate cele 365 de zile ale anului pot sarbatori iubirea.
4. Dragostea este limba in care inimile noastre vorbesc una cu cealalta. Pentru tine, dragul meu, inima mea canta.
5. Te-am iubit atunci cum te iubesc si acum… pentru totdeauna
6. Nu iti vor scrie o poezie, nu voi folosi cuvinte alese… iti voi spune doar ca TE IUBESC mai mult decat orice.
7. Daca ai fi o floare eu as fi vantul, ploaia si lumina. Daca ai fi o stea eu as fi noaptea eterna. Daca ai fi ocean eu as fi plaja marginita de gandurile tale. Numai pentru a fi impreuna, pentru totdeauna. Te iubesc.
8. De Sfantul Valentin as fi vrut sa-ti spun de ce te iubesc, dar ceea ce simt pentru tine nu poate fi descris in cuvinte. Cuvintele par ca nu surprind toate subtilitatile si nuantele sentimentelor mele. Poate ca te iubesc pentru felul tau de a fi, atat de deschis si de zambitoar incat e imposibil ca cineva sa nu iubeasca. Poate te iubesc pentru natura ta misterioasa si secreta pe care mi-o arati doar mie, sau poate pentru ca esti cateodata timid si pari atat de neajutorat incat as vrea sa-mi petrec viata protejandu-te. Poate ca te iubesc pentru toate astea sau sunt alte lucruri de care nu-mi dau seama, dar stiu ca pur si simplu te iubesc.
Cu multa dragoste de Ziua indragostitilor.
9. Pentru tine am creat o floare cu totul si cu totul speciala:
Am pus intr-un boboc rosu de trandafir flacara pasiunii mele si am lasat-o sa arda. Am luat apoi o cupa de crin - simbol al curateniei dragostei mele - si am asezat trandafirul in ea. Si pentru ca iubirea noastra sa fie vesnic luminata, am folosit ca suport o palarie imensa de “floarea soarelui”.
Primeste aceasta floare a dragostei mele pe care ti-o ofer numai si numai tie si bucura-te de ea, iubitul meu!
10. De Valentine’s Day, lasa-ti sufletul sa zburde pe potecile iubirii. Vino sa invatam sa fim fericiti. “Noi” sa fim cea mai puternica constelatie.
Mesaje de Valentine’s Day, Statusuri pentru 14 februarie, Statusuri Valentine’s Day