Statusuri amestecate: statusuri belea, statusuri marfa, statusuri beton, statusuri diverse

1. Un cerc de prieteni nu se face cu compasul…
2. Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hai sa facem o`ncercare, sa vedem care pe care…
3. Nu exista ganduri rele doar idei iesite din comun laf el cum nu exista nici un gand bun pe care sa v-il spun…
4. Prea multi prosti pentru o tara asa de mica…
5. Nu exista nu-mi place sa beau… beau fara sa-mi placa!
6. Nu exista minciuni doar adevar fara dovezi…
7. Nu exista ceva mai rau decat cazare pe viata…
8. Visele nu ti le dau, nu mi le poti lua, sa visez e lumea mea…
9. Smeel`s like weekend…
10. Spuneti ca nu m-a suportati dar v-a uitati la mine de parca mi-ati fi fani…
Statusuri amestecate: statusuri belea, statusuri marfa, statusuri beton, statusuri diverse