Statusuri de agatat

1. Prea dulce ca sa fiu light
2. Mmmmm…ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine … parca esti facuta pentru mine!
3. Sunt singur si sunt sigur ca si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura
4. Impreuna vom cunoaste lumea … eu stiu iadul, tu stii raiul … hai sa cunoastem amandoi Paradisul …
5. E frig afara si am cam inghetat … ce zici de un ceai fierbinte la lumina lumanarii?
6. Sunt firbinte si mi-e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale!
7. Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte!
8. Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea … as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea!
9. Ce dans ametitor … m-ai cucerit cu privirea ta …
10. Discoteca e plina de baieti/fete, dar tu esti singura/singurul care ma face sa ma visez in Paradis
Statusuri de agatat