Statusuri de Dragobete

1. Acum cand minerii sunt disponibilizati si mineriadele sunt doar o amintire, putem sa ne plimbam de mana prin oras..e rost de Valentine’s Day si de iubire
2. Suflam in aceiasi punga de auroloac si ne iubeam in canal pe conducta aia mare care alimenta doua cartiere impunatoare, pentru noi Valentine’s Day era doar o zi obisnuita in care furam portofele si desenam pe ele inimioare..
3. Nu ma incanta cu nimic ca a venit Valentine’s Day si nu ma nici un ban, e ca si cum le-ai zice lu’ Horea Closca si Crisan ca nu-i tragi pe o roata de lemn…i tragi pe una de Mertan
4. Nu stiu ce o sa se intample cu noi acum ca Brucan nu mai e sa faca profetii..sper ca de Ziua Indragostitilor sa primim si noi o casa in care sa traim fericiti cu astia 10 copii…
5. Iti dau acest mesaj de Ziua Indragostitilor pentru ca sunt baiat adevarat, ne incalzim unul pe altul de cand de la RADET ne-am debransat…
6. Nu ti-am dat mesaje de Sfantul Valentin sau Dragobete nu pentru ca nu am minte, de Ziua Indragostitilor eu te iubesc mai presus de cuvinte
7. Chiar trebuie sa-ti dau un mesaj SMS de Valentine’s Day..sa pierd timp si bani?!…Cand dragostea noastra este un roman de 10 volume scris de Zeul Iubirii intr-o mie de ani…
8. decat sa ne plictisim cu mesaje de Sfantul Valentin mai bine punem ban la ban si o dam pe vin
9. Mai e putin si Ziua Indragostitilor bate la usa, te rog nu-ti mai lua haine mulate cand ai trei metri de gusa
10. Sa il iertam pe bietul Cioaca, macar acum de Sfantu’ Vali, ca-n timp ce puscaria il incearca…Elodia-i la plaja-n Bali.
Bonus: Am avut un an frumos si am ascultat mereu a iubirii placa si necazurile au disparut ca Elodia de langa Cioaca
Intr-o lume in care de Sfantul Valentin se dau mesaje Sms de dragoste intre diferiti tristi, eu vreau sa-ti zic fata in fata ca te iubesc pentru ca existi
De ziua dragostei meriti o floare, si-un tort imens frumos ornamentat, ca-n timpul anului ai tot tras tare, si pe la colturi te-ai prostituat.
Statusuri de Dragobete