Statusuri de dragoste, statusuri de iubire, statusuri indragostit

1. Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea ! Cu multa dragoste, Cineva…..
2. Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit :) si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger!
3. As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat te iubesc…
4. Pentru a trai am nevoie de batai de inima. Pt. asta,am nevoie de o inima. Pt. o inima am nevoie de fericire. Pt. fericire,am nevoie de tine…
5. Oriunde ma uit vad privirea ta. Oriunde merg, simt atingerea ta. Nu am curaj sa inchid ochii, pentru ca stiu ca ai aparea in fata mea si nu i-as mai deschide…
6. Odata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua in care te-am intalnit pe tine…
7. Ai aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul, nu am uitat primul sarut care inca ii mai simt amprenta lui…
8. Sa iubesti nu e nimic , sa fii iubit e ceva , sa iubesti si sa fii iubit e TOTUL !!!
9. Iubire inseamna sa sculptezi in inima ta chipul celui iubit si ochii tai sa fie oglinda in care sa se reflecteze chipul celui iubit!!!
10. Daca vrei soare, asteapta rasaritul; daca vrei curcubeul, asteapta ploaia; daca vrei zapada, asteapta iarna. Dar daca ma vrei langa tine, nu astepta, spune-mi!
Statusuri de dragoste, statusuri de iubire, statusuri indragostit