Statusuri de dragoste

1. Esti lacrima ce aluneca pe obraz si mi se sparge in palma…esti IUBIREA!
2. Distanta ne desparte si totusi ne apropie…raman singura , aud doar bataile inimii care ma asurzesc , totul se topeste odata cu tristetea sufletului tau…
3. O lacrima am varsat pentru tine, o lacrima ce pe obraz a curs usor … si s-a prefacut intr-un vis de-amor …
4. Fiecare zi fara tine … e ca luna fara soare
5. Daca as spune ca te plac, te-as minti … te iubesc cu toata persoana mea!
6. Viata mea iti apartine … dragostea ce ti-o port e mai puternica decat orice, iar tu … tu esti printesa/printul meu din vis.
7. Dragostea e ca un fulg de nea … coboara usor si te face sa tremuri de placere, iar apoi se pierde si se topeste …
8. Te iubesc … te iubesc … te iubesc … atat, fara alte cuvinte!!!
9. Iubirea este o stofa a naturii , brodata de imaginatie…
10. Chiar nu vad cum ar fii o noapte fara zi … chiar nu-mi imaginez cum as fii eu fara tine!
11. Strig la cer si fug departe … strig continuu si ma pierd in noapte … acolo unde tu ma astepti sa ne iubim ca doi nebuni!
12. O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir … tie iti apartin toate trei …
13. Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea,
sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa
14. Visez si nu ma mai pot opri … oare cum te-am cunoscut? Cum m-ai facut sa ma indragostesc de tine? Te IUBESC!
15. Dragoste si iubire … doar atat e in sufletul meu … si sunt numai pentru tine :X :X :X
Statusuri de dragoste