Statusuri de suparare

1. Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine .. dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine…
2. Ai fost, esti, vei fi totul pentru mine, chiar daca pare imposibil eu tot o sa te iubesc enorm…
3. Dorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile…
4. Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang!
5. Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!
6. Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul…
7. Stau in camera mea rece… Privesc in jur si mi se pare Ca pereti se strang in jurul meu… Ma simt singura… Totul e intunecat si rece, intocmai ca inima mea… Inchid ochi si incerc sa uit de tot…
8. Cel mai trist lucru in viata e sa-l vezi pe cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva…
9. Alerg spre tine cu 120/h si parca dureaza o vesnicie. De ce nu esti langa mine!?
10. Acum tot ce a fost intre noi pare demult… incerc sa-mi amintesc dar nu pot …tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pt tine…