Statusuri de suparare

1. » “ Ce sa fac ca lacrima sa nu se mai plimbe pe obrazul meu?? ”
2. » ” Grea e viata unui peste
Cand se zbate pe uscat
Dar mai grea a unei fete
Cand iubeste un baiat ! “
3. » “ Marile incendii se nasc din scantei mici… ”
4. » “ Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te v-or impiedica sa vezi stelele… ”
5. » “ Vezi tu…..nu pot sa te uit…fiind te iubesc prea mult…insa tie ti-e usor…..mie insa imi vine sa mor… “
6. » “ Daca razi, toti vor rade cu tine… daca plangi, vei plange singur… “
7. » “ Nu stiu ce a fost intre noi…o dragoste, o minciuna, o obisnuinta…..dar orice ar fi fost a fost un vis frumos… dar acel vis a ajuns sa ma raneasca…nu mai pot sa traiesc asa… “
8. » “ Zambesc la stele, si ele………. “
9. » “ Tot ce e in sufletul meu este aici si asta nu cred ca se v-a schima curand cum nici eu nu sunt genu care sa ma schimb… “
10. » ” Toata lumea e suparata cand sunt eu fericita si toata lumea e fericita cand sunt eu suparata…mai bine sunt mereu suparata decat sa fie ceilalti suparati….dar acum, nimeni nu-mi poate lua fericirea… “
Statusuri de suparare