Statusuri triste

1. cred ca am sa bucur multe persoane care cauta mereu statusuri triste, de tristete,descumpanite, amarate si parasite…chestii dintre “estea”
2. tristetea trece, lacrimile se usuca, rana se vindeca, raul se uita , dar acum le simt pe toate, odata cu ele trec si eu…
3. as vrea sa spun ca totul a fost frumos, multumesc pentru orice secunda, azi totul e trecut, azi totul s-a pierdut…
4. mi-ai frant inima dar mi-e dor de tine, sunt trist dar numai la tine mi-e gandul, nu mai vad lumina in viitor pentru ca tu mi-ai stins si ultima licarire de speranta
5. nu plang, plang pentru tine, nu gem, gem de dorul tau, nu ma injosesc, ma injosesc pentru tine… si nu imi pierd barbatia
6. lacrima de dama/ stropeste-o naframa/si-nchide o rana/ de dor.
7. inima zdobita/ de tine lovita/se-ntoarce la tine/cu dor.
8. cred totul si nu cred nimic/cred ca-am sa pot o data/ la pieptul meu ca-am sa te strang/ si tie o sa-ti placa.
9. mie frica sa spun ca nu mai esti, mie frica sa traiesc fara tine, dar cel mai frica e sa ma intreb ce s-a intamplat cu tine…
10. tristete amara/coboara si-omoara/speranta din mine/si tot.
Statusuri triste