Statusuri, mesaje si sms-uri pentru 8 martie

1. Pe aripi de primavara / 8 Martie lin coboara / Si in a lui privire / Va aduce mult noroc si fericire !
2. Viata, arta, chiar si energia se declina la feminin. Ideea, ca si lupta si painea sunt tot femei. Privind femeile, sfarsesti a crede in mitul cu supraoamenii in care fiecare din ele valoreaza cat doi barbati. Ambitioase, dinamice, cu placerea muncii, emotive si eficace, fac ca interventia lor sa fie mai intuitiva, mai psihologica, benefica….
3. Primavara… anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!
Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa va insoteasca pretutindeni..
4. Unei singure fiinte din viata mea ii datorez tot ceea ce eu am si ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie! Te iubesc, mama!
5. Cat de mult te iubesc nu pot sa spun: / Este mai mult decat ar incapea vreodata in cuvinte. / Esti pentru mine in acelasi timp bogatia mea, lutul meu rosu, / Olarul meu, sablonul meu.
6. Vreau sa te fac fericita, esti dragostea mea, Te Iubesc cum iarba iubeste apa, cum frunzele iubesc razele soarelui, tu esti tot ce imi doresc, tot ce inseamna fericire pentru mine.
7. Sarbatorita vesnic si iubita, / asa te vreau, ca-n gandurile mele, / sa imi inspiri femeie, parfumul fericirii,
ca ghiocelul, parfumul primaverii!
8. Odata cu venirea primaverii, ai venit tu… a rasarit primul ghiocel si cu el dragostea mea pentru tine… ti-am daruit un buchet de flori si tu mi-ai daruit dragostea ta… si de atunci in sufletul meu e intotdeauna primavara… pentru ca acolo esti tu… tu esti primavara sufletului meu. Te iubesc.
9. Aduci primavara in sufletul meu si sarutari pe buze, in jurul nostru e lumina pentru ca ne iubim!
10. Esti probabil motivul pentru care ma trezesc in fiecare dimineata, motivul pentru care zambesc (aparent fara motiv) si motivul pentru care viata imi pare mai usoara. Aduci culoare vietii mele, tu esti cel care faci ca viata sa para fara griji si faci sa-mi dispara toate gandurile rele.
Si pentru toate astea te iubesc!
11. Iti doresc ca rasaritul soarelui sa-ti aduca peste zi implinirea viselor alaturi de tot ceea ce poate fi: mai pur, mai sincer, mai curat… te iubesc!
12. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii!
13. Pisoiasul a sosit / Martisor mi-a daruit / Trandafirul rosu foc / Iti va aduce noroc
14. Pe aripi de primavara, / 8 Martie lin coboara, / Si in a lui privire, / Va aduce mult noroc si fericire.
15. Pentru ca florile infloresc / In fiecare primavara, / Pentru ca suntem tineri / Si iubim prietenia / In numele ei
Si a tot ce-i frumos, / Eu iti doresc fericirea!
16. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii.
17. Iti multumesc cu toata fiinta mea si as vrea sa stii, chiar daca nu-ti spun tot timpul asta, ca te iubesc, iar acest sentiment nu va inceta niciodata.
18. Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa va insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa va inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Va doresc un 8 Martie cat mai frumos.
19. Pentru ca sunteti cele care insenineaza zilele barbatilor - desi ei se plang dar numai pentru ca asa s-au obisnuit - pentru ca sunteti cele care suflati dragoste peste orice faceti voi si familia voastra, pentru ca sunteti cele care numai cand priviti catre copiii vostri, dati lumii mai multa frumusete, pentru ca sunteti cele care gasesc in fiecare zi timp pentru orice problema si orice nevoie a celor dragi, pentru ca, desi va mai plangeti cateodata, o luati de la capat in fiecare zi, mai puternice si mai hotarate, pentru ca sufletul vostru stie ce e iubirea, cum se daruieste si cum se primeste ea… si pentru tot ceea ce reprezentati… pentru voi timpul se opreste putin in loc la fiecare inceput de Primavara, sa va aduca un omagiu…
La multi ani!
20. Primavara… anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!
Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos :*.
21. Asa cum mainile pline de pasiune a celui care face sa se nasca inca un martisor ce simbolizeaza iubirea si puritatea asa te iubesc eu pe tine, sincer!
22. Cand ma uit afara, vad doar vant si ploi. Cand ma uit la cer, e mereu innorat si cenusiu. Dar cand ma uit la tine stiu ca va veni timp frumos, pentru ca tu esti soarele si primavara mea.
23. Primavara… anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de
8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!
Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos :*.
24. De ziua scumpa care vine eu iti urez noroc si bine, margaritare-n calea vietii, succes in anii tineretii si pe aripa primaverii primeste dragostea si dorul!
25. Fie ca acest martisor sa ne aduca linistea si fericirea de care avem nevoie toti, si ca iubirea sa ne imbratiseze sufletul.
Statusuri, mesaje si sms-uri pentru 8 martie