Statusuri de ziua femeii

1. E ziua mea! Doresc ca in aceasta zi sa fiu inconjurata de dragoste, sa fiu iubita, rasfatata, alintata… doresc sa am tot ce imi propun… doresc sa devin mai puternica… doresc sa pot sa zbor spre ceruri, in cautarea unei noi aventuri, unei noi calatorii pe caile periculoase ale dragostei… doresc sa fiu ceea ce nu am fost niciodata… doresc sa fiu dorita…
Doresc sa imi pot dori tot ceea ce imi doresc.
Doresc…
2. Ultima ninsoare-ncarca merii / Dar curand ei plini vor fi de floare! / Martie, mamico, sarbatoare! / Sarbatoarea ta si-a primaverii!
3. Frumusetea, ca si zborul si iubirea, de cenusa-si leaga firea. De-i stergi fluturelui praful, nici o vraja, nici o boare, nu-l vor face sa mai zboare. Tu esti fluturele meu si promit ca niciodata nu voi sterge praful dragostei de pe aripile tale.
4. Din departari pe aripi nestiute in aceasta zi frumoasa primeste-n dar un simplu si mirific martisor.
5. Mama este fiinta aleasa de Dumnezeu pentru a-i fi reprezentanta pe pamant.
6. Culoarea primaverii iti imprima stilul de a vedea in oameni ceea ce ai tu de daruit… daruieste un martisor si vei simti primavara…
7. Pentru ziua ta, mamico, / Iti trimit un ghiocel / Cat de mic il vezi, cuprinde / Toata primavara-n el.
8. Un joc al clopoteilor de ghiocei, / Culori ce scalda orizontul, / Un zambet cristalin de copilas / Mi-aduc aminte, de tine, draga mama!
9. Pentru toate mamele din Romania, bogate si mai putin bogate, cu cariera sau gospodine, tinere sau cu ghiocei la tample, le urez o imensitate de cer albastru si fericire de la toti cei pe care ii iubesc!
10. Mama - cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet, cel din urma vis. Cea mai dulce voce, cea mai grea durere, cea mai mandra floare, cea mai scumpa carte. Mama - lacrima tarzie, vesnica icoana, inger de-naltare, candela aprinsa!Candela a vietii, care nu se stinge, care lumineaza si pe veci vegheaza!
Statusuri de ziua femeii