Statusuri pentru 8 martie

1. Pentru ca se apropie cu repeziciune aceasta zi minunata , as dori sa felicit toate femeiele de pe pamant, pentru ca au avut, si bineinteles ca mai au putere sa faca asa incat sa existe miracole pe Terra !!! Iar aceasta zi minunata le este dedicata in special mamelor!!! N-as putea sa o uit pe mama mea care este si va fi pentru mine cea mai minunata mama TE IUBESC!!!
2. E ziua mea de liniste, ziua in care eu nu pot sa mai uit ca sunt femeie, stau o secunda si ma uit in oglinda si imi dau seama ca am pierdut atata timp incercand sa fiu egala cu barbatul, am pierdut pentru ca a fi femeie este cel mai frumos dar pe care l-am primit in aceasta viata. Frumusetea vine din ceea ce suntem…
3. Sper ca odata cu venirea primaverii sa iti aduc zambetul pe buze, macar asa de 8 martie!
4. Pentru ca sunteti cele care insenineaza zilele barbatilor - desi ei se plang dar numai pentru ca asa s-au obisnuit - pentru ca sunteti cele care numai cand priviti catre copiii vostri, dati lumii mai multa frumusete, pentru ca sunteti cele care gasesc in fiecare zi timp pentru orice problema si orice nevoie a celor dragi, pentru ca, desi va mai plangeti cateodata, o luati de la capat in fiecare zi, mai puternice si mai hotarate, pentru ca sufletul vostru stie ce e iubirea, cum se daruieste si cum se primeste ea… si pentru tot ceea ce reprezentati… pentru voi timpul se opreste putin in loc la fiecare inceput de Primavara, sa va aduca un omagiu…
La multi ani!
5. Daca vezi ca soarele-ti rade prin par, daca simti miros de ghiocei, daca auzi ciripit de pasarele, atunci inseamna ca traiesti o noua primavara…cu mult mai frumoasa decat precedentele!!!!
6. Pentru ca florile infloresc / In fiecare primavara, / Pentru ca suntem tineri / Si iubim prietenia / In numele ei si a tot ce-i frumos, / Eu iti doresc fericirea!
7. Ziua de 8 Martie imi ofera prilejul potrivit pentru a-ti spune cat de mult insemni pentru mine. Vreau sa-ti multumesc pentru tot ceea ce am invatat de la tine: cum sa daruiesc neconditionat, cum sa am increde in mine. Tu ai fost cea care m-a iubit fara a cere nimic in schimb, tu esti cea care mi-a oferit sprijin si incurajari cand aveam nevoie, tu ai fost mereu alaturi de mine cand viata parea impotriva mea.Te iubesc, mamica mea…
8. La multi ani, mamica mea. Sa fi fericita si sa te iubesca toata lumea cum o face puiul tau.
9. In sufletele noastre-i mereu primavara, / Iar ziua de 8 MARTIE soseste iara, / Aceasta zi sa va aduca, / Un martisor si viata lunga, / Iar mie, cea care compuse… / O fusta si… vreo doua bluze!
10. De 8 Martie senin, / Intr-un cadru anonim / Primavara a sosit / In al iernii asfintit. / Primavara-n suflet va doreste …
Statusuri pentru 8 martie